1 van de 2
1
Colors 3d
Gepost: 20 april 2012 08:38 AM   [ Negeer ]  
Moderator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1334
Geregistreerd  2008-04-25

Zijn er al mensen die Colors 3d hebben aangeschaft en er iets moois uit weten te punniken?

Ik zelf ben druk aan het krassen en proberen er een goede tekening van te maken als ik er een paar ga uploaden naar de site van colors dan zal ik ze wel posten hier smile

http://colorslive.com/

maar zo mooi als deze gast zal het nooit worden…

http://colorslive.com/details/81294-Lion_Couple_by_Richtea87.php (druk op play en sleep met je muis over het plaatje om het 3d effect op je PC te kunnen zien)

[ : 20 april 2012 08:41 AM door G. Berend Jan]
 Signature 

Woooooeeeeeeeeiiiiiiii
http://www.nintendoblog.nl
Colors 3d Gallery
Ik ben een Hero of Ruin (zie mijn heldenstatus)

3DS vriendcode “Berend Jan 3737-9506-1055”

Profiel

Gepost: 20 april 2012 12:23 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Moderator
Totaal Aantal Posts  2276

hey Berend, ik herinner me jouw enthousiasme voor torchlight, ben je ook van plan diablo III te gaan spelen?

Signature 

Gulzt.png

Profiel

Gepost: 20 april 2012 12:27 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Moderator

Whaaah, ik post het nog maar net en check dit!
http://us.battle.net/d3/en/blog/4963739/Diablo®_III_Open_Beta_Weekend-4_19_2012#blog

Signature 

Gulzt.png

Profiel

Gepost: 20 april 2012 01:12 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Moderator

Ik wacht meer op torchlight 2 smile vanwege het vrolijke karakter van Torchlight die vind ik leuker dan Diablo. Maar ik heb de beta net gedownload kan er helaas nog niet in smile

Ga het zeker proberen, maar kijk meer uit naar TL2…

Signature 

Woooooeeeeeeeeiiiiiiii
Colors 3d Gallery

Profiel

Gepost: 20 april 2012 10:45 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Moderator
Totaal Aantal Posts  703

Die leeuw is inderdaad krankzinnig… hoe krijgt hij het zo gedetailleerd? Ik vind het nog behoorlijk wennen om te tekenen op zo’n klein schermpje. Ik heb soms ook het gevoel dat de lijnen net een millimeter naast de stylus terechtkomen, maar misschien is dat ook een kwestie van wennen. Kunnen tekenen in 3D is erg leuk, maar ook dat is duidelijk een vaardigheid waar je op moet oefenen. Mijn eerste tekening was van mijn kat Minoes, met zijn hoofd, lijf en staart op verschillende diepteniveaus… maar dat ziet er gewoon raar uit. Al die verschillende onderdelen lijken los van elkaar te zweven. De truc van een mooie 3D-tekening is denk ik om de laagjes wat meer gescheiden te houden. Iets in het midden, iets op de voorgrond en een tafereel op de achtergrond.

Signature 

games.blog
Roger Murdock: We have clearance, Clarence. | Kapitein Oveur: Roger, Roger. What’s our vector, Victor?
Verkeerstoren: Tower’s radio clearance, over! | Kapitein Oveur: That’s Clarence Oveur. Over.
Verkeerstoren: Over. | Captain Oveur: Roger. | Roger Murdock: Huh? | Verkeerstoren: Roger, over!
Roger Murdock: What? | Captain Oveur: Huh? | Victor Basta: Who?

Profiel

Gepost: 21 april 2012 10:23 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Moderator

http://colorslive.com/details/88261-Boom..._by_BerendJan.php

na 2 dagen krassen en prutsen moet ik nog best even wennen ik ben benieuwd hoe erg ik een Bob Ross tekening kan maken smile

Signature 

Woooooeeeeeeeeiiiiiiii
Colors 3d Gallery

Profiel

Gepost: 21 april 2012 10:59 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Moderator

nee de beta inkomen is pittig. Gisteren om 0.00 lukte het me pas. Vandaag overdag was het geen probleem overigens.. Heb je het inmiddels gespeeld?

Signature 

Gulzt.png

Profiel

Gepost: 21 april 2012 11:33 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Administrator
Rank
Totaal Aantal Posts  1
Geregistreerd  2009-09-01

Ik heb mijn eerste twee tekeningen ook maar online gezet. Die paddestoel is duidelijk mooier in 3D, maar Minoes vind ik hier juist beter tot z’n recht komen. Ik ben trouwens aangenaam verrast door hoe makkelijk het is om je tekeningen op die site te zetten. :D Een account aanmaken kon gewoon vanuit het spel en daarna was het met een paar klikjes geregeld. Daar kunnen Nintendo’s eigen spellen nog wat van leren.

Profiel

Gepost: 21 april 2012 11:43 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Moderator

Waaah, Erik als “Administrator”. Da’s een mooie ontwikkeling!

Signature 

Gulzt.png

Profiel

Gepost: 21 april 2012 11:53 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Moderator
Totaal Aantal Posts  703

Eh oeps, ik had niet onder die naam willen posten. Ik had niet in de gaten dat ik daarmee nog steeds was ingelogd. Dat administrator-account is alleen om al die spammers te verwijderen of de indeling van het forum aan te passen.

Signature 

games.blog
Roger Murdock: We have clearance, Clarence. | Kapitein Oveur: Roger, Roger. What’s our vector, Victor?
Verkeerstoren: Tower’s radio clearance, over! | Kapitein Oveur: That’s Clarence Oveur. Over.
Verkeerstoren: Over. | Captain Oveur: Roger. | Roger Murdock: Huh? | Verkeerstoren: Roger, over!

Profiel

Gepost: 22 april 2012 12:01 AM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Moderator

ah ok, nou ja, wie weet maakt jouw verschijning als “administrator” ze zo bang dat ze niet meer komen spammen wink

Ik kaap zomaar half het topic van Berend (forum is dan ook zóóóoooo dood), maar allicht is diablo III nog wel de moeite voor een blogbericht? Diablo II wordt vandaag de dag nogsteeds gespeeld. Voor een spel uit het jaar 2000 is dat toch behoorlijk bijzonder. Nu volgt een deel III. Dit weekend open beta, dus gratis proberen smile

Signature 

Gulzt.png

Profiel

Gepost: 22 april 2012 08:39 AM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Moderator

Mooie tekeningen hoor Erik

En Gulzt ik speel onder mijn naam BerendJan in D3 mooi spel hoor ziet er erg goed uit…

Signature 

Woooooeeeeeeeeiiiiiiii
Colors 3d Gallery

Profiel

Gepost: 22 april 2012 05:42 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Brons
Rank
Totaal Aantal Posts  27
Geregistreerd  2012-01-01

ik weet nog niet of ik het ga kopen of niet, ik ben niet zo heeeeel goed in tekenen enzo.....  long face

Profiel

Gepost: 23 april 2012 01:00 AM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Moderator
Totaal Aantal Posts  703

Ik heb helaas nog weinig van die afschrikkende werking gemerkt. wink Ik kan er iedere dag weer een stuk of 50 verwijderen.

En ja Diablo III is één van die grote releases waar ik me eigenlijk eens in zou moeten verdiepen. Ik heb er alleen zo weinig mee dat ik nauwelijks weet hoe ik een games.blog-bericht daarover moet beginnen. Gewoon een trailer plaatsen en een persbericht over schrijven voelt een beetje goedkoop.

Ik zal eens een paar previews opzoeken.

jelle98 - 22 april 2012 05:42 PM

ik weet nog niet of ik het ga kopen of niet, ik ben niet zo heeeeel goed in tekenen enzo.....  long face

Je kunt er ook foto’s mee overtrekken. Zelfs als je niet kan tekenen lijkt het dan al snel heel wat. Ik ben ervan overtuigd dat de meeste tekeningen in de top 10 van die Colors Live-site op die manier zijn gemaakt. wink

Maar het is verder wel echt een serieus tekenprogramma ja. Niets meer en niets minder. Ik denk niet dat je per se goed hoeft te zijn in tekenen, maar je moet er wel iets mee hebben. Als je nu ook al nooit tekent zal Colors3D daar weinig aan veranderen.

[ : 23 april 2012 01:04 AM door G.surrounded]
 Signature 

games.blog

Profiel

Gepost: 24 april 2012 12:04 AM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Moderator

@Erik begrijpelijk, dan maar even wachten tot de gratis starter edition. ‘t werkt niet goed om alleen een filmpje te kijken. Toen ik dat deed dacht ik dat het WoW was in 2,5D. Pas als je het speelt valt pas op hoe slecht die twee te vergelijken zijn. Maar je kunt natuurlijk ook Torchlight spelen om een indruk te krijgen van het genre.

Signature 

Gulzt.png

Profiel

Gepost: 24 april 2012 12:09 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Moderator
Totaal Aantal Posts  1548

Dat zijn wel zeer mooie tekeningen mannen! Ik vind het vooral leuk om te zien hoe de tekeningen tot stand komen. Ik doe het jullie zeker niet na, denk ook niet dat ik deze ga kopen.. het tekenen ligt mij niet zo (dat zag je wel in de Brievenbus denk ik wink)

Is het trouwens echt zo erg gesteld met die spammers? Ik vraag me echt af waar ze allemaal vandaan komen… En ook idd, het forum moet weer wat leven in zich krijgen!

Heb laatst wel SpeedThru: Potzol’s Puzzle aangeschaft, dat is ook zeker een aanrader!

Signature 

TitelPlaatje-4.png

Profiel

1 van de 2
1

‹‹ Pre order help      New Super Mario Bros 3D ››