Het is weer eens tijd dat oom Mark een topic over een aankomende Animal Crossing maakt. Zoals dat hoort..
Om te beginnen wil ik heel erg graag weten wat hier staat: (achter 2012)
Want ik keek net even de Persconverentie uit september en staat daar iets meer over de release datum? Ik kan jammer genoeg geen japans.. Ik wil het ook wel zelf uit zoeken maar stel dat iemand hier het weet..
Dit topic is ook een soort manier om Animal Crossing even uit mijn hoofd te zetten.. Ik kan nog al geobsedeerd raken door spellen die ik zo goed vind.. (Toen de DS versie uit kwam was het helemaal een ramp want toen was ik nog wat jonger en had ik NOG minder te doen)
Zat gister avond opeens tot 3 uur ‘s nachts het internet af te zoeken naar info over Animal Crossing 3DS. Dat was het moment dat ik merkte dat de gekte weer begonnen was.
Iemand ideeën over wat ze nu met het onderste schermpje gaan doen? Ik neem namelijk aan dat het 3d scherm wordt gebruikt voor lopen enz. en niet voor de lucht zoals bij Wild World. EN. Ik las ergens dat het in principe mogelijk is om elkaars dorpje 24/7 te bezoeken. Dat is voor mij iets om heel blij van te worden..