Animal Crossing 3DS
Gepost: 08 december 2011 07:27 PM   [ Negeer ]  
Forum GOD
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  707
Geregistreerd  2008-04-25

Het is weer eens tijd dat oom Mark een topic over een aankomende Animal Crossing maakt. Zoals dat hoort..

Om te beginnen wil ik heel erg graag weten wat hier staat: (achter 2012)

id692o.png

Want ik keek net even de Persconverentie uit september en staat daar iets meer over de release datum? Ik kan jammer genoeg geen japans.. Ik wil het ook wel zelf uit zoeken maar stel dat iemand hier het weet..

Dit topic is ook een soort manier om Animal Crossing even uit mijn hoofd te zetten.. Ik kan nog al geobsedeerd raken door spellen die ik zo goed vind.. (Toen de DS versie uit kwam was het helemaal een ramp want toen was ik nog wat jonger en had ik NOG minder te doen)

Zat gister avond opeens tot 3 uur ‘s nachts het internet af te zoeken naar info over Animal Crossing 3DS. Dat was het moment dat ik merkte dat de gekte weer begonnen was.

Iemand ideeën over wat ze nu met het onderste schermpje gaan doen? Ik neem namelijk aan dat het 3d scherm wordt gebruikt voor lopen enz. en niet voor de lucht zoals bij Wild World. EN. Ik las ergens dat het in principe mogelijk is om elkaars dorpje 24/7 te bezoeken. Dat is voor mij iets om heel blij van te worden..

Signature 

animalcrossingw.png

Uploaded with ImageShack.us

Profiel

Gepost: 08 december 2011 10:48 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Moderator
Totaal Aantal Posts  1285

animal crossing heeft hetzelfde als mario kart, de eerste versie die je speelt is de tofste.

voor mij staat, ac op de b list. ze moeten nog veel doen voor ik 50 euro voor deze game neerleg.

ze hoeven maar een paar achiefments toe te voegen en het wordt al veel interessanter…

dus ac kom maar op maar ze moeten nog wel flink aan de bak…

Signature 

Woooooeeeeeeeeiiiiiiii
http://www.nintendoblog.nl
Colors 3d Gallery
Ik ben een Hero of Ruin (zie mijn heldenstatus)

Profiel

Gepost: 08 december 2011 11:58 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Forum GOD
Totaal Aantal Posts  707

Ik geef je helemaal gelijk.. Het is eigenlijk totaal schandalig dat ze zo weinig veranderen per deel en er toch meer dan 15 euro voor durven te vragen.
Gelukkig voor mij, heb ik er weer helemaal zin in, en de kleine veranderingen en de hype die rond de release ontstaat geeft mij weer motivatie om het te spelen.

Maar ik ben sowieso al positief over veel van de 3DS.. Ze lijken, vooral op online gebied, echt iets te hebben geleerd daar in Japan! En dat streetpass enzo..
Ik denk dat deze mindset wel over zal slaan op games zoals Animal Crossing.
En die town map! Daar leek al meer verandering in te zitten dan de afgelopen 4 delen bij elkaar!

Signature 

animalcrossingw.png

Profiel

Gepost: 09 december 2011 10:45 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Brons
Rank
Totaal Aantal Posts  25
Geregistreerd  2011-12-01

Oh, AC! Berend-jan heeft wel gelijk met dat de eerste AC die je speelt het beste is, maar toch ben ik aan deze serie officieel verslaafd. Volgens mij is het bijna zeker dat deze game eerste kwartaal volgend jaar uitkomt, en ik denk dat het inventaris op het onderste scherm komt (dat zou ik wel handig vinden, in ieder geval.  Lopen kunnen ze ook wel doen met de knoppen.

Profiel

Gepost: 10 december 2011 12:26 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Forum GOD
Totaal Aantal Posts  707

Ja, maar ik hoop dat ik met een hele positieve instelling een hele lange tijd plezier kan hebben met de volgende AC! Ik moet zeggen dat AC:CF een erge teleurstelling was, maar dat kwam deels door mijn instelling (ik had ‘m echt ff op een dag zomaar gekocht, het leek me niet eens veel te boeien) en deels omdat AC:WW nog fris in mijn geheugen zat!

Maar als ik denk aan simpele appeltjes of visjes verkopen voor bells.. Ik heb er gewoon weer zin in!

Trouwens.. Ik dacht al dat ik jou hier zou zien want op een Animal crossing forum zag ik ook iemand die cupcake heette.. Ben jij dat? smile

Signature 

animalcrossingw.png

Profiel

Gepost: 10 december 2011 09:38 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Brons
Rank
Totaal Aantal Posts  25
G.Mark - 10 december 2011 12:26 AM

Ja, maar ik hoop dat ik met een hele positieve instelling een hele lange tijd plezier kan hebben met de volgende AC! Ik moet zeggen dat AC:CF een erge teleurstelling was, maar dat kwam deels door mijn instelling (ik had ‘m echt ff op een dag zomaar gekocht, het leek me niet eens veel te boeien) en deels omdat AC:WW nog fris in mijn geheugen zat!

Maar als ik denk aan simpele appeltjes of visjes verkopen voor bells.. Ik heb er gewoon weer zin in!

Trouwens.. Ik dacht al dat ik jou hier zou zien want op een Animal crossing forum zag ik ook iemand die cupcake heette.. Ben jij dat? smile

Dat ben ik, ja! Wie ben jij dan op het animal-crossingforum?

Profiel

Gepost: 11 december 2011 12:34 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Forum GOD
Totaal Aantal Posts  707

Ik heb daar geen account nog! Ik zit wel op het AXA forum (een engels AC forum).. Super aardige mensen allemaal!

Signature 

animalcrossingw.png

Profiel

Gepost: 11 december 2011 01:12 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Brons
Rank
Totaal Aantal Posts  25
G.Mark - 11 december 2011 12:34 AM

Ik heb daar geen account nog! Ik zit wel op het AXA forum (een engels AC forum).. Super aardige mensen allemaal!

Nog nooit van dat forum gehoord, zal er eens rondkijken. Op het AC forum is het ook erg gezellig trouwens, ik raad je aan om je daar ook aan te melden smile

Profiel

Gepost: 13 december 2011 10:58 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Forum GOD
Totaal Aantal Posts  607
Geregistreerd  2008-04-27

Ik heb zelf altijd op Animalxing gezeten, daar zitten écht veel mensen, en daar is Nookbay, de Animal Crossing versie van Ebay.

Signature 

Read my lips- Mercy is for wimps! There’s a reason “Oppose” rhymes with “Dispose"… If they get in your way, KILL THEM!

Kefka, Final Fantasy VI.

Brabantgamer777.png

Profiel

Gepost: 13 december 2011 11:45 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Brons
Rank
Totaal Aantal Posts  25
G.Tom - 13 december 2011 10:58 PM

Ik heb zelf altijd op Animalxing gezeten, daar zitten écht veel mensen, en daar is Nookbay, de Animal Crossing versie van Ebay.

Uhh, wat moet ik mij voorstellen bij Nookbay? Mensen die spullen uit AC ruilen voor bells ofzo?

Profiel

Gepost: 03 juni 2012 03:15 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Brons
Rank
Totaal Aantal Posts  14
Geregistreerd  2012-04-21

wil iemand me toevoegen op de 3ds

Profiel