Het is me nog niet gelukt om een community te maken, ik heb echter al wel een community gezien, helaas kon ik daar niet bij.. Nu maakt dat nog niet zo veel uit, dan kunnen we tenminste een goede naam verzinnen voor onze community! Als we eenmaal de community hebben dan zal ik hier ook de code van de community plaatsen en andere dingen. We kunnen het ook alvast hebben over de regels die de community gaat hebben.
Ik vraag me alleen af of de community later ook nog veranderd kan worden..
De community is gemaakt door Erik en deze heet games.blog. de code is 42-7864-6422-1581, dus iedereen hier kan deze code toevoegen en mee racen!
Voor aanstaande donderdag 08-12-2011 om 19.00 uur is gepland om met z’n allen een aantal potjes in deze community te racen. Tot nu toe komen:
- Zaaltje
- Janush
- Surround (misschien later)
- Berend Jan (misschien)
- Mark?
De tweede community race zal plaatsvinden op vrijdag 6 december om 19.00 uur. De code voor de community is uiteraard hetzelfde, misschien kunnen we ook afspreken om de glitch in de Wuhu baan niet te gebruiken? Degene die tot nu toe komen zijn:
- Zaaltje
- Janush (eventjes)
- Jeffrey (misschien)
- jelle98
- cupcake?
ehh je krijgt een nummer (friend code) voor je community, dus je kunt je community noemen wat je wil maar je kunt nooit zoeken op de 3DS naar een bepaalde community en er komen geen mensen perongeluk op je comunnity…
Dus naamgeven is vrij zinloos :( helaas… er is geen grote ingame lijst met beschikbare comunity’s waar je lid van kan worden. Je moet de code intikken (waarom geen QRcode schieten jongens??) en dan zit je d’r in…
Schijnt dit is wat ik gehoord heb…
Each community centers around one event (50, 100, or 150cc racing, Balloon Battle, Coin Runners), and powerups can be limited as follows:
All Items
Coins Only
Bananas Only
Mushrooms Only
Bob-ombs Only
No Items at all
Unfortunately, there’s no way to get more granular with your restrictions. You can’t, for example, have a race with no blue shells. Which would’ve been nice, because: Bite me, blue shells. But still, for a race with fewer cheap shots, some of the more restrictive options will suffice.
Wel jammer aan de ene kant dat je niet zomaar van iedere community lid kan worden, echter is dat aan de andere kant ook weer goed natuurlijk.. Maarja, als Erik op zijn blog een berichtje zet dat iedereen met Mario kart bij onze community komt zijn er denk ook wel genoeg mensen
En als we dan toch onze eigen community maken kunnen we net zo goed een leuke naam verzinnen en voor mij is het simpele “G.” nog steeds nummer 1
Touwens, Mark ik wist niet dat je een 3DS had, of moet je die ook nog krijgen?
Ik heb maar meteen een games.blog community gemaakt om te kijken hoe dat precies werkt. Het is een community om Grand Prix te racen op 150cc. De voorwerpen-keuze is behoorlijk suf (alles/schilden/paddestoelen/bananen/bob-ombs of niets) dus ik heb maar gewoon gekozen voor Alles. Inclusief blauwe schilden ja. Snik. Als andere instellingen later leuker blijken te zijn kunnen we altijd nog een andere community oprichten.
De code is 42-7864-6422-1581. Als ik het goed begreep hoeven die codes niet wederzijds bevestigd te worden zoals Friend Codes, dus in principe kan iedereen lid worden.
Ik heb maar meteen een games.blog community gemaakt om te kijken hoe dat precies werkt. Het is een community om Grand Prix te racen op 150cc. De voorwerpen-keuze is behoorlijk suf (alles/schilden/paddestoelen/bananen/bob-ombs of niets) dus ik heb maar gewoon gekozen voor Alles. Inclusief blauwe schilden ja. Snik. Als andere instellingen later leuker blijken te zijn kunnen we altijd nog een andere community oprichten.
De code is 42-7864-6422-1581. Als ik het goed begreep hoeven die codes niet wederzijds bevestigd te worden zoals Friend Codes, dus in principe kan iedereen lid worden.
Net even gekeken, ziet er goed uit. Helaas niemand online nog. Heb sowieso nog niet online kunnen racen, er worden (nog) geen spelers gevonden. Jullie wel succes? En die blauwe schilden zijn erger dan ooit, gezien iedereen er door geraakt kan worden...!
Ik ben al wel online gegaan, ik zag ook al mensen, alleen als ik wilde beginnen was er een connectie probleem ofzo..
Dus Erik, verander de naam maar in G. Of kan je de naam niet meer veranderen?
Wel jammer aan de ene kant dat je niet zomaar van iedere community lid kan worden, echter is dat aan de andere kant ook weer goed natuurlijk.. Maarja, als Erik op zijn blog een berichtje zet dat iedereen met Mario kart bij onze community komt zijn er denk ook wel genoeg mensen
En als we dan toch onze eigen community maken kunnen we net zo goed een leuke naam verzinnen en voor mij is het simpele “G.” nog steeds nummer 1
Touwens, Mark ik wist niet dat je een 3DS had, of moet je die ook nog krijgen?
die moet ik nog krijgen! waarschijnlijk rond kerst kan ik mee spelen..
hopelijk gaan jullie niet te hard oefenen!!
Online gaan is hier geen probleem. Na een paar seconden heb ik al contact. En terwijl je wacht op je beurt mag je live meekijken naar de huidige race. Allemaal een stuk sjieker dan op de DS.
Ik had die community al gemaakt voordat ik deze thread zag. De naam veranderen kan nu niet meer… maar een nieuwe aanmaken die G. heet kan natuurlijk wel. Dan krijgen we alleen weer een andere code.
Ja het ziet er inderdaad goed uit!! Het is me eindelijk gelukt goed online te komen. Kreeg iedere keer 006 0612 error code. Na wat lezen bleek het om een firmware upgrade van de router te gaan en ip adres toevoegen in DMZ in de router’s instellingen te gaan.. Dus iedereen die hetzelfde probleem als mij krijgt kan het zo oplossen…
w00t, nu kan ik wéér niet online karten met die 3DS. Iemand anders ook zoveel problemen gehad met een van de 3DS online games? eShop etc werkt wel en kan ook wel online, alleen met tegenstanders zoeken ligt ie er uit error code: 006-0612.
Hmm, apart verhaal.. Ik had in het begin ook laat van een communicatie error, maar gister middag had ik toch wel een aantal Jappen hard geownt! ik zou verder ook niet weten wat voor probleem jij hebt. Misschien komt het doordat je vooral nu met Jappen speelt waarmee de verbinding misschien niet optimaal is. Moeten maar eens afspreken om met z’n allen hier online te gaan, kijken of dat wel lukt.
Ik vraag me trouwens wel af hoe ik time trials kan binnenhalen van bijvoorbeeld jou, Janush. Het Mario kart kanaal is nog bijhoorlijk leeg bij mij..
@ Erik, dan gebruiken we toch gewoon de games.blog community, zo veel maakt de naam ook niet uit
Wanneer zullen we met z’n allen kaarten? Morgen middag ergens?
Gisteravond 3 uur bezig geweest om t aan de praat te krijgen, maar niet gelukt. Vanochtend heb ik de internetinstellingen nogmaals handmatig in mn 3ds gezet, een nieuwe ip gespecificeerd in mn router voor de 3ds en voor dat IP port 1 t/m 65535 open gezet. Dat ip ook in mn DMZ gezet. Nu doet ie t weer gewoon. Ik zie in de router logs wel hele rare dingen…
Mijn kanaal is idd nog helemaal leeg. Geen idee hoe we die TT’ss van elkaar kunnen binnenhalen.
En de G. community is idd nog helemaal leeg. Ben t hele weekend thuis aan t werk, dus als iemand n potje wil hou ik me aanbevolen. Ga nu eerst n G. voor mn naam zetten
Las dat je het nu ook hebt opgelost? Gelukkig! Had je dan geen problemen met online gamen op de Wii? Of gebruikt deze weer hele andere instellingen?
Ik denkt dat we een keer samen als vrienden tegen elkaar moeten spelen en dat we dan elkaar misschien TT toe kunnen sturen? Ik ben al wel bezig geweest ermee, maar nogmaals ik wacht op een kart met de eigenschappen van de Bowser bike.. Zit nu bij mijn vriendin, vanavond in de trein wat cups uitspelen, morgen ochtend voetballen en dan heb ik in de middag wel even tijd tot een uur of 5 gok ik (vanaf een uur of 2). Dus als jij dan ook kan, kunnen we misschien even met elkaar gamen